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Carrières chez Suzuki Canada

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Travailler chez Suzuki

Suzuki – Un mode de vie! Notre slogan international met l’accent sur notre dévouement dans la création de produits qui apportent une véritable satisfaction aux clients. Le nom et la marque de Suzuki sont reconnus dans le monde comme un gage de produits de qualité offrant fiabilité et originalité.

Suzuki Canada est à la recherche de personnes talentueuses qui sauront contribuer à la croissance et au développement de l’entreprise. Si vous êtes une personne déterminée, créative, soucieuse de la qualité et que les produits Motorsports passionnent, Suzuki est sans doute l’endroit pour VOUS!

Opportunités actuelles

Si vous souhaitez intégrer notre équipe, nous acceptons les demandes à tout moment. Envoyez-nous votre CV avec une lettre de motivation et vos attentes salariales à l’adresse suivante : human_resources@suzuki.ca.

Présentation

This position facilitates the smooth & effective processing of dealer orders of Motorcycle , ATV and  Outboard orders across Canada.

In this position the candidate will review incoming units and review current demand for product to ensure allocation according to business strategy.

The employee in this position must be well versed in the programs & product offerings including all model codes, colours and specifications of products offered.

Responsabilités

Handle all dealer inquiries related to;

    • order processing in internal systems
    • Product availability
    • Status of orders
    • Delivery status
    • Forecast orders

Work with District Sales Manager to ensure dealers input monthly product orders

Ensure effective product distribution

    • fill dealer monthly orders
    • fill SCI demo/lease needs
    • fill new dealer orders
    • distribute balances to the regions/districts

Production ordering

    • Consolidate the dealer monthly orders
    • Innput of production orders through Suzuki order management system

Coordinate product transfers and anticipate product shortages and make recommendations on potential solutions.

Nous recherchons des candidats qui possèdent l’expertise et les compétences suivantes:

  • Intermediate to advanced level Excel skills
  • Excellent communication skills (written & verbal)
  • Demonstrated ability to co-ordinate high volume of requests to effectively allocate orders
  • Experience in customer service, order desk work enviornment

Si vous souhaitez obtenir plus de renseignements sur ce poste, veuillez communiquer avec Human Resources au 705-999-8600 , poste 2113 ade notre siège social. Vous devez envoyer un CV exprimant votre intérêt pour ce poste ainsi qu’une lettre de motivation indiquant vos qualifications à l’adresse suivante : human_resources@suzuki.ca.

Présentation

The District Sales Manager is the main contact between the dealer network and Suzuki Canada for all sales
matters in the designated territory of Quebec. We are seeking a candidate residing in the greater Montreal
area. This is a home office based position with extensive travel in the assigned territory, 3-4 days each
week.

Responsabilités

• Manage the dealer activity within a specified territory
• Manage the implementation of SCI sponsored programs within the district to achieve assigned goals
• Present front-line representation of corporate goals, policies and procedures to enhance the dealer body, market penetration and brand image of Suzuki.
• Booking target achievement for all product lines
• Monthly product allocation and reconciliation
• Monthly co-op allocation and reconciliation
• Provide or coordinate Suzuki Product training
• Coordinate and attend corporate consumer shows with dealers

Nous recherchons des candidats qui possèdent l’expertise et les compétences suivantes:

• Experience in selling product in a business to business environment
• Graduate of a business or marketing program from a recognized post-secondary institution.
• Minimum 3-5 years of related work experience within the recreational products industry (motorcycles, all-terrain vehicles).
• Candidates with experience in territory management are preferred
• Knowledge of Suzuki product and competitive product knowledge is preferred
• Excellent verbal and written communication skills in both English and French
• Demonstrated expertise in Microsoft programs (Outlook, Word, Excel-intermediate to advanced level)
• Demonstrated expertise in time management and organizational skills required to manage effective travel to cover the assigned territory and manage dealer expectations
• A valid driver’s license and motorcycle licence is a job requirement and is vital to perform job functions.

Si vous souhaitez obtenir plus de renseignements sur ce poste, veuillez communiquer avec Human Resources au 705-999-8600 , poste 2113 ade notre siège social. Vous devez envoyer un CV exprimant votre intérêt pour ce poste ainsi qu’une lettre de motivation indiquant vos qualifications à l’adresse suivante : human_resources@suzuki.ca.

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